De After-Party
En we gaan nog niet naar huis, nog langer niet, nog langer niet... In Het Bruisend Bruin Café en De Feestsalon op de eerste verdieping gaat het feest na de show gewoon door. Enkele castleden van ‘Spectaculinair’ vermaken u met spetterende zangoptredens en overladen u met aandacht, drankjes en snacks. In besloten kring of samen met andere ‘borrelaars’ geniet u nog een dik uur na van uw bezoek aan ons zaaltje van plezier.

Het borrelarrangement is ‘all-inclusive’ en omvat het volgende:
  • Live zangoptredens van het Inspiration Point Showteam in Het Bruisend Bruin Café
  • Vanaf september 2017 swingen & springen op de klanken van DJ Dylan in De Feestsalon
  • Een drankassortiment van bier, wijn, fris, port, sherry, Martini en koffie/thee
  • Zoutjes & pinda’s op tafel
  • Twee maal een warme snack
  • Een gezellige crew die ervoor zorgt dat u niets tekort komt
  • Geluidsvoorzieningen voor speeches of huldigingen
De kosten van dit arrangement bedragen € 10,- per persoon

U kunt de After-Party telefonisch reserveren of aanvinken op uw boekingsbevestiging. Wilt u de After-Party boeken voor een besloten gezelschap (vanaf 25 personen) dan dient u dit vooraf aan te geven.
Een Borrel Vooraf in Besloten Kring?
Het is ook mogelijk om een uur voor aanvang van de voorstelling het glas te heffen in Het Bruisend Bruin Café op de eerste verdieping en vanaf september in De Feestsalon. Dit kan al in besloten kring voor groepen vanaf 25 personen. Een borrel vooraf is zeer geschikt voor bijzondere gelegenheden zoals een huwelijksfeest, jubileum, Kerstviering, Nieuwjaarsborrel.

Het borrelarrangement is ‘all-inclusive’ en omvat het volgende:
  • Een drankassortiment van bier, wijn, fris, port, sherry, Martini en koffie/thee
  • Zoutjes & pinda’s op tafel
  • Twee maal een warme snack
  • Een gezellige crew die ervoor zorgt dat u niets tekort komt
  • Geluidsvoorzieningen voor speeches of huldigingen
De kosten van dit arrangement bedragen € 10,- per persoon

U dient de borrel vooraf in besloten kring vooraf te reserveren. Dit kan telefonisch of via de mail.